Wihoo älskar att shoppa :)

Igår hämtade Emma upp mig efter jobbet och vi körde till Volvo för att fixa lite med bilen! Seriöst vi brudar (inte alla) är så tröga när de kommer till allt som har med bilar att göra;) haha!!

Vidare när vi blev klara där körde vi till Lund (Nova Lund) för att shoppa på Gina tricot o endast den butiken i nästan tre timmar:) hahaha lite tröjor hängde med hem o en ring:) super glad för min USA tröja!!!

Trött som en katt unge va ja när ja kom hem, men de hindarde inte för lite vin;)
Robin, Cara, Hash Tina och Ritta kom till mig o drack:) sen blev de Depå! Där var bara 18 åringar som knuffades o hoppa runder! Så jag o Cara stack efter en halv timme, de ända vi tänkte var vi skulle gått till banken i stället!! Men men vi drog hem!:) vi var lika glad ändå de ska jag säga!! Har ja sagt att jag o Cara matchar? Vi e som gifta liksom;) haha:)

Nu har ja kollat på lite bilar på Hedin bil i kstad, hitta en snygg blå Nisse:) blev lite förälskad;) men vidare nu till Hörby till de snygga grabbarna;) hoppas de har nån fin bil till mig:)

Hoppas ni får en super dag! För de ska jag ha:)

Chik chik

2012-03-10 @ 11:39:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0