Varför är man sjuk? :)

Ja de kan man verkligen undra... Det är tusan inte bättre med mig idag inte:( näsan rinner o bl.a. bl.a... Det som nog är mest jobbigt att den förbaskade huvudvärken vill fan inte ge med sig!!
Längtar tills i morgon för då ska ja upp tidigt o gå till fabror doktorn!!!

Ligger fortfarande kvar i sängen sen några timmar tillbaka. Senare blir de nog en flytt över till soffan o kolla film o äta glass! Alla filmer ja satt på i går hann ja kolla en stund sen slockna ja om och om igen. Mina ögon gör så ont när ja tittar därav blundning i mellan åt o lite insomning.

Måste kanske ta mig till Apoteket med när ja har ork! Ska proppa i mig 6 värk tabl i dag för i dag
Måste de finnas extra ork. Blää!!!!

Min vän Petra har precis varit hemma med hennes ena dotter Isabella och nu läste jag på hennes blogg att även Melissa blivit dålig! Fy fan:( ja säger bara stackars henne, ensamstående o bara massa gnäll från febriga flickor, inte skoj! En extra varm kram till henne:) kolla in hennes blogg kanske?! www.petratvillingmamma.blogg.se

Jag fick förresten aldrig någon respons från er när ja frågade om ni kunde rekommendera någons blogg ja kunde följa! Och desutom är ni dåliga på att kommentera tycker jag:(

Nu ska ja sjunga en sång sen sova :)

Chik chik


Kommentarer
Postat av: Petra

Min fina vän, tack för att du tänker på oss<3

Lycka till idag, eller vad man säger!

Älskar dig

Krya på dig!

2012-03-15 @ 15:34:19
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: mokka

2012-03-15 @ 18:28:36
Postat av: mokka

Om du er førskyld så borde du prøve

og koka vatten , og putte i rå

ingefæra biter og drikker.

Det funker :)

God bedring snuffs :D

Glad o deg



2012-03-15 @ 18:33:46
Postat av: mokka

Om du er førskyld så borde du prøve

og koka vatten , og putte i rå

ingefæra biter og drikke det

Det funker :)

God bedring snuffs :D

Glad i deg



2012-03-15 @ 18:35:15
Postat av: Petra

Du har en utmaning att hämta hos mig!

2012-03-15 @ 21:38:41
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Mia

Okej mokka ja ska kanske våga mig på de:) hjälper iaf med lite värk tabl;)!!



Tack Petra det värmer:) klart ja tänker på dig o barnen de gör jag varje dag!! Älskar dig med <3 vad är det för utmaning ja har att hämta?:)

2012-03-16 @ 00:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0