Varför all denna energi? :)

I dag har ja varit med bara mig själv! De flesta brukar alltid ligga hemma o sova bort hela dagen för dom säger att dom är bakfulla!! Va fan e de liksom?? Ja vaknar som vanligt som en liten duracell katt!! Ätit min pizza som ja typ alltid gör på söndagar:) sen har ja plockat undan o diskat från förfesten i går! Tvättat hela dagen med! Sen rullade det på med ännu mer fix här hemma! Ja slängde väck allt rött elefant tyg som fann i både soffa, säng o köksbord:) så nu blev de nytt vitt överkast bordet fick bli naket o nya fina gardiner fick hoppa upp vid fönstret:) super nöjd dag ändå faktiskt:)

Kollar BB nu o Jessica fick lämna! Haha skönt att de inte blev Hanna för hon e fan provocerande o ball:) haha...

Puss & kram från katten


Kommentarer
Postat av: Cara

Amen vad fan... Jag älskade ju elefantöverkastet ;) Du & din energi.. I just love it <3

2012-03-04 @ 22:39:21
URL: http://cara.se
Postat av: Mia

Hahahha ja min energi kan vara enorm i bland:) ja älskar o dela med mig av den;) elefanten va så hal o lite för röd för våren men hösten kanske den dyker upp igen:) pusss

2012-03-05 @ 08:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0