Snart Stockholm :)

Längtar ihjäl mig!!!! Om ca 9 timmar flyger vi till Sthlm:) jag, Petra, Melissa & Isabella! Det blir tvillingarnas andra gång och ja för oss blir de typ tusonde gången;) haha:) fast har aldrig flugit inom Sverige innan:)
Petra ska på en slut casting för ett program o jag ska chilla med småttingarna:) det ska bli kul som satan!! De som kommer va mer skoj är om man kan se en skymt utav någon BB deltagare:)))) 1-0 mig om ja ser nån:) haha!
Hoppas på mycke foto där uppe i stor stan:)

Efter jobbet hämtade Emma upp mig! O vi for i väg med både bil o blåst! Fy fan va de blåste idag, halleluja moment!!

Har sedan varit hos Petra i kväll:) vi har druckit en cider och hon har "glatt" (stretat i mot) alla kläder ja slängt fram!! Men till slut hitta jag en hel outfit o till slut blev hon glad hon gillade faktiskt läget;)
Men de tog en jävla tid asså!! Nu ligger vi i hennes säng o jag försöker sova, inte då lätt men men! Nu däcka hon här så jag får väl med försöka...

Vi ska till Malmö på fredag! Ska ni?

Sov gott snygga katter :)


Kommentarer
Postat av: Cara

Hoppas ni får riktigt kul imorgon!! Men de är ju klart ni får :D Puss!!!!

2012-03-29 @ 00:39:46
URL: http://cara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0