Sååååå kul i dag :)

Det blev rally hem efter jobbet idag. Drog in till stan o träffa Dan för att shoppa en runda:) sen när jag kom hem stod Cara där mitt i vägen o bara log:) vi skulle ju ut o ragga;)
Vårt första ragg ställe är hemligt men där la vi alla fall en lapp på dörren;) haha:)

Vi har fan varit överallt i kväll!! Körde först till nåt ställe o tog massa foto, var nere i tivoliparken o hade massa bus för oss;)
Vi körde även till balsby där planerna var att jag skulle gå ut i vattnet o upp på rutchbanan men vågar fan inte ens hoppa ur bilen för ja tror de ska komma upp en man från sjö fan.... Snacka om mörke nasse rädd!!!

Vi körde o käka med, fast denna gång satt vi inte kvar på restaurangen i tre timmar eftesom vi skulle ut på våra uppdrag;) haha.

När vi ej hade nåt mer o göra så tänkte vi att en glass på mc skulle vart gott, så dit åkte vi o stötte på lite halv galna killar!! Väldigt roligt folk ute asså:)!!

Har jag sagt att jag längtar till lördag????
BB time nuuuu:)

Chil chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0