Min NYA bil, min bästa vän :)

Jag är så glad för min nya bil:) Tråkigt att jag är så sjuk annars hade jag säkert kört dubbelt så mycke idag!
Men lite fick ja kört iaf, o de va kul! Febrig o dan men de gick:)

När ja hämtade bilen sa ja att Kim på BMW skulle bjuda mig på nån pryl från BMW för ja älskar de märket! O va säger han? JA klart de va ju faktiskt en BMW du kom hit för egentligen, sen att du hittar en annan de e ju sak samma;) haha:) så en fin mugg att ha i bilen fick åka med:)

Stackars Cara o Maries öron, finneserna var de ända ja babbla om idag;) <3

Efter rundan så fick de bli kvällsmat från maxi, en jätte god räck macka (kände ingen smak) haha:)

Hoppas alla haft en bra dag! De ända som gjort mig glad är bilen för att ha feber o inte kunna andas är fan inte kul, HAJ DÅ

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0