Min ängel :)

Marie hon är en ängel:) När jag såg denna servett när jag var i väg o käka förra helgen så kom ja o tänka på henne:) men glömde helt bort att ja tog ett foto på den, kan bero på all alkohol intag den kvällen;)

I dag så är det hög musik som dunkar ur lurarna på jobbet! Hoppas denna dag går fort!!! Känner att ja har lite o göra när ja kommer hem, fast säkerligen skjuter ja väl upp där när ja väl kommer hem ändå;) haha!!

Framför mig sitter o Cissi o käkar Kina mat, snacka om man blir sugen;) fast ja får vänta tills de e lunch o då serveras de ärtsoppa o pannkakor. Hoppas på att det är en höjdare! Hehe!!

Har ja nämnt att ja älskar barn?? De gör ja verkligen! När ja träffar alla mina barn ja har i mun närhet så smälter ja! Hoppas att man kanske själv nångon gång får egna barn. Återstår o se!

8 min kvar av 18 min rast så får se till att hinna röka lite o tragga med;)

Chik chik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0