Lördag :)

Ja visst i dag är det lördag! Nyktert är det här precis som igår! Hoppas på att bli frisk väldigt snart :)

Tidigt i morse blev jag väckt av att Linn ringde, jag blev jätte glad fast ja knappt kunde andas eller öppna ögonen!! Hon hade den glada nyheten att hon hittat en billig resa till oss till Thailand så nu ska den vara bokad o klar:) wihoo:))

Min lilla Linda som också bor i Australien försökte ja ringa idag men lyckades ej få tag på henne, när vi smsade så var hon i full fart o förfestade;) Hon fyller ju år idag mitt lilla hjärta!!! Som ja saknar henne!!

Ett stort GRATTIS till "bajs" hennes & mitt smeknamn, kanske inte så nice men när vi ringer el skickar här hemma så e de alltid, HEJ BAJS:) hur ä läget?!
Hahaha:)

Legat på Nettans soffa hela dagen! Passa bra för hon är med kass idag:( lagade precis middag o de har ja knappt orkat sen i onsdags så de går sakta men säkert på rätt håll!!
Men iaf hoppas ja på att Kunna köra en liten runda med min kärlek i kväll, längtar efter han <3

Ha en härlig fest kväll alla helg alkisar, festa för mig med:)))

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0