Kropp & själ mässa :)

Visst var det mässa idag:) jag o Felicia körde till Osby o gick på mässan där. Varje år brukar ja åka till mässan som brukar vara i Bjärnum men den vart inställd:( Så fick ja nys om denna o blev över glad:) idag testa ja på healing för första gången, lite små läskigt var de men en väldigt lugn stund, de behövde jag! efter vi var klara berätta hon att de kan hända att man kanske sätter i gång magen så man får sitta på dass typ eller kan man bli lite ledsen o börja gråta! Va hände me mig då? Spydde som en katt, jo man tackar!!! Efter de så prova ja på nån speciell zon nånting hette de i ansiktet, pilla runder i i mitt ansikte o det var med skönt för ja somna;) haha:) sen satte ja mig hos ett medium med:) detta älskar jag:) ville ju att de skulle va sianser där med men hitta inget sånt:( trist, men men får hoppas bjärnum fixar sitt sen igen för där är större o bättre o myck mycke mer utbud!

Har ni gått på något sådant här innan?! Va tycker ni!? Tror ni på övernaturliga saker? Hänt er något som känns lite "spökigt". Här i huset finns de iaf en person som gillar att busa i bland...
Kan va rätt skrämande i bland men man har vant sig med!!

Nu tjatar Johan att ja ska sluta skriva o börja festa, får tvunget lyssna på han;) fast vinet är rätt lockande nu;) haha! Ses vi kanske ute på Grand snyggingar?:) jag kommer vara där full o skaka rumpa;)

Chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0