Jag älskar MOA :)

Söndag i dag o denna dag startade med att träffa Marie:) vi käkade som vanligt som ja gör varje söndag på Katrins pizzeria! Älskar deras Alfungi där! Har ni ej testat så går ni miste om nåt väldans gott:)
Efter mycke tragg så körde ja sedan hem Marie o begav mig mot Färlöv:)
Skulle aldrig få för mig att köra dit utan att träffa min brors dotter! Som ja älskar den prinsessan! Skulle kunna gå genom eld för denna tös <3 !!!!!! önskar jag med får barn så ja kan
Älska dem som ja älskar henne! Där e ett så speciellt band:)))

Vidare hem till pappsen o mammsen o städa ut min bil! Använde kompressorn o blåste rent i fläkt o skit! Tvätta o skrubba bilen invändigt som sören för snart ska den skiljas från mig ju:((( ja som älskar min Nisse:) min första o ända bil! De känns hemskt men vi känner ju varandra o ja vet va han går för o hur fort han kan köra, hehe:)

Sen satt vi o fortsatte leta bilar på nätet! Dyra som billiga! Fan va jobbigt det är att leta bilar asså, för mig som kan typ nada om bilar!! Har ni tips så kom gärna med dom:)

Klockan började ticka på o ja blev trött i huvudet av allt bil letande så ja körde o hämta Marie i gen, vi körde till
Maxi o handlade lite! Hem till henne o kolla lite tv, kollade på Sofias änglar lite o såg hur fint de gjort vid någon annans hus! Va tycker ni om att tv program kör runt o hjälper folk! De finns ju olika sådana! Som tex då Sofias änglar, arga snickaren, extreme homemakeover osv osv....

Kollade nyss även på BB o ja blev ledsen som fan när Hanna W lämnade huset! Men så som Marcel o Sipan mobbade henne denna veckan var fan inte okej asså!! Fine om dom inte gillar henne hur hon pratar el är som person! Ja visst plocka ner henne på jorden då i stället men mobba fan inte nån på de viset! Fy fan!! Ja har själv blivit mobbad i många många år för jag är tjock! O det har inte alltid varit de roligaste! Att höra dag ut o dag in din feta jävel, banta fetto, tjockis, o blablabla! I skolan var det värst! Från barn domen o även fortsatte det i gymnasiet! Jag minns så väl 2 ggr när ja fick på söderport! Ena gången var när jag satt på datorn o chatta med skolans chatt program! Där ploppar upp ett fönster med tjejs namn där hon skriver din feta flodhäst du äcklar mig med mera! Ja frågade om det verkligen var hon som satte bakom skärmen o skrev, varav inget svar på frågan kom utan bara fortsatte!! Ytterligare en gång satt ja med några klasskamrater o käkade lunch där samma tjej från chatten kommer fram o frågar varför hennes kusin sitter o äter med hon blonda flodhästen! Hon spottar en fet loska o säger här kan man fan inte äta då spyr man ju o gick därifrån!!

Dessa händelser är inget ja tänker på idag men när ja ser människor bli mobbade så ploppar det i bland upp! O man mår lite smått illa:(
Hoppas alla tänker på att mobbning kan förändra andras liv o absolut både till possitivt o negativt sett!! El hur ja ska förklara!

Nu hoppas ja på att få lite blund i ögat för om 4,5 timme så ringer klockan!

Kram på er från en trött katt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0