Inkheart :)

Fortsättningen på denna film ska ja se nu, o dricka min fredags drink:)
Jag har sån jäkla feber o tabletterna ja tar, tar inte väck all feber utan bara tar ner den lite:(
Va hos doktorn i morse o yra o där va inget fel på hals o öron som tur var! Det är influensan jag har fått, med väldigt för hög feber!!!

Nu ska ja bara ligga ner i några timmar på soffan o hoppas på att ja somnar men inte förrens filmen är slut (hoppas jag på)

Ha en bra fredag alla friska & sjuka :)

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Petra

Du får in och se vad det är för utmaning och kan du sluta svara på kommentarer på din egen blogg? Hur fan ska jag veta att du svarat!?

Aaaaaaaaa ;) söt är du lilla loppan.

Krya på dig så du kan ut och ragga med biiiilen sen :)

2012-03-16 @ 10:07:49
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0