Chika boom boom :)

Jaha då va sista dagen på en veckas tidig jobb slut:((((( fy va trist!! Men som tur är dagtid bra de med;) i dag mötte ja upp min pappa i Wä för att kolla bilar men där var inget som föll mig i smaken inte. Då sa ja vi kan iaf kolla på BMW de hade suttit fint! Så vi gasade dit o de första ja ser är mun kärlek:) ja har bestämt mig, jag vill ha den:) så hoppas på ett köp:) körde till Färlöv en sväng för att diskutera vidare om bilen och körde även inom min lilla Moa som ja inte ens fick en kram av! Haha:)
Sen tillbaka till päronen för att äta lite pyttipanna (som ja hatar mest förutom lever);) men ni ska veta att de gick ner när man va hungrig!!
Sen kom min älsklings Mia till oss så ja fick träffa henne lite till idag:) Och min älsklings svägerska kom med:)

Kom hem världs sent men va gör de om 37 år liksom!! Trött som fan är jag o inget nät så blir inget BB idag:(((( ja dör inombords som fan:(( fy fan säger ja igen!

Sov morgon till 6 i morgon bitti, hell yeee:)

Puss o kram till alla de katter som är lite snygga:) chik chik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0