Aloha :)

Tjing tjong kines de va din pappa som fes!!! Hahaha:) ja har varit en kanin hela dagen tills att ja kom hem till Cyn:) sån flyt de va på jobbet!! All målning va perfekt, okej för utom en fitt lådfront men den kasta vi i havet;) halleluja moment:) I dag träffa ja Marie o käka lunch med henne, vi käka på trendie faktiskt!! Efter att ha suttit där i 7 år stack vi o köpte nya öronhänge på guldfynd:) samma sort som ja köpte för ett par veckor sen men dom trivdes tydligen inte i mina öron el hos mig för dom finne ej länge kvar:( hoppas ni hittat ny öron familj! Tog ett paket o då säger hon i kassan ta två o betala för en? Ja varför inte sa jag!! Tre i varje o de e = sex! Love sex:)
Hahaha:)))
Sen körde jag hem Marie för hon skulle jobbeli jobba! Sen mötte jag upp Cyn, Elza, Ritta, Elias och barnen!! Vi gick runt i butiker o kolla lite sen satt vi o fika med:) trevlig jävla dag i dag asså!!

Passa även arab ungarna med innan! Ja o bebis 1 kolla på Pippi o bebis 2 sov typ hela tiden!!

Nu ska ja va lite social me Cyn sen får ja Väl se i fall ja orkar vara uppe till BB eller ja somnar innan, abbbooo!

Bara bilder på mig o blatte mannen i dag. Haha:)

Chik chik

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0