Härlig fest det blev

Så jävla härlig:) Ett stort tack till alla vänner och min familj som kom o gjorde min dag så jävla underbart bra:)
TACK för alla presenter:)

Slänger upp lite av bilderna jag hann med o fota!!

Jag fick mycke blommor i både krukor och rosor i olika färger:) super gösdar för de:)

Lite olika saker jag fick var: dun täcke, pengar, presentkort på Gina tricot, presentkort på Xclusive, ROSA spargris, massa olika viner, och en kylväska fylld med: talrik, vinglas, morotsfrö, servetter, ljus, värme spray, choklad, champagne, olika cider, tamponger osv... De va massa i där vet ej om jag fick med allt men iaf nästan i så fall;)

Jag vill tacka ännu en gång för alla fina presenter!! Jag blev så jävla glad:)))

Dagen var helt underbar från början till slut för utom en sak o det var att jag blev så sjukt besviken på en person! Men finns inget o göra åt:(
Och när jag ändå gnäller kan jag väl lika bra berätta att jag tappade min älskade skit iphone i sten golvet, hela jäkla displayn sprack o idag är de lite värre:( går knappt o läsa ett smack!!! Hahahhaha ännu mer fattig! Tack för de tele verket....

Puss & kram mina vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0