Wihoo :)

In till Hässleholms city efter jobbet idag! Träffade lilla Damme på Valentino o käka i hop:) Sen mötte vi upp Padde o Emily och stack till videomix för att handla lite godis:) trevligt värre:) efter massa snack o skratt vände ja hemåt igen!!

Nu sitter ja här i soffan lutandes mot min älskade spikmatta (som ja ej klarar mig utan) och kollar på lyxfällan:) tycker det är ett himla bra program, lite konstiga fjabbar som är med där i bland men man lär sig så länge man lever! O i bland får man rätt bra tips faktiskt:) inte för att ja har några problem med pengar i vardagen men ändå!!

Måste bara skriva en rolig sag som emma sa till mig idag! Lyder så här: det är fest i min mun! Och du får komma;) hahahaha, torrt kanske men de e min humor de:)

Kan inte sluta tjata men i morgon kommer fasters älskling till mig:) en fredag nykter:)

Lördag har ja fått tips om lite festligheter så de lutar lite åt de :) vi får la se vad som händer o sker!!

Puss o kram /katten <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0