Roligt o roligt :)

Grisar ska inte ha roligt! Men vi hade de ändå;) haha!! I kväll körde ja till Petra o tvillingarna i tollarp! När ja kom var middan färdig så de va bara o äta direkt! O ja som sa till henne om ja skulle komma så va vi tvugna o ut o gå eftersom ja hoppar över träningen i så fall! Vi drog ut vagnarna (varsin vagn) roligare då!! Så vi busade med som o joggade lite med dom:) men vart hamnade vi om inte i affären o köpte bullar o kex hahah:) aja de va gott de med:) sen badade vi busarna sen kröp vi ner i en varsin säng med variant buse o mös, sen slocknade dom (snabbt) Petra o jag traggade om bloggar, om vilka vi läser osv..;) allmänt tragg också så klart:)

Nu drunknar ja i BB samtidigt som ja försöker skriva lite här! O snart ska ja ringa min ängel:) plus hinna lyssna på låtar som matilda skickade till mig innan, så ja kan shaka as;)

Sov gott katter;) puss & kram

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3315604/images/2012/pic_191828737.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag ska tragga varje dag nu, Melissa är nära på att få till Miiiiia!!

2012-02-29 @ 23:15:40
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vilken mysig kväll :-)

Puss

2012-03-01 @ 01:27:51
URL: http://nattstad.se/mikaeeela
Postat av: Mia

Ja de va en kanon musik kväll Mikaela:)))) puss på dig med:)



Ja Petra de va nära som tusan att de blev miiiia:))) hahha hoppas de kommer snart:) <3

2012-03-01 @ 06:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0