Lill lördag :)

Ja visst är de lill lördag idag:) inte för att de kommer intas alkohol ikväll men ändå lite fest!! Livet är väl en fest?!

Lite små trött idag faktiskt, mp3:n går på högsta volym idag på jobbet för att ja ska känna mig nåt så när piggare;)

Just nu är de lunch o jag har käkat pasta! Till pastan var de nån rådjurs sås, smakade skit faktiskt, när ja smakat en liten bit av köttet som var i! Sen när de andra i matsalen börja prata om att de va olika djur som var i så kunde ja inte ens kolla på maten mer!!

Ja e så sugen på att skaffa mig en hobby!!:) typ börja dansa igen som ja gjort innan i många år el börja thaiboxas! Någon som är intresserad av att börja med nåt sådant med mig?!:)

Om bilderna funkar att ladda upp så kommer här två st från va ja gör idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0