Heja tisdag :)

Vakna med ett skutt i morse fast ja inte somna förrens mitt i natta!! Ja höll på att somna in först men då ringer kära Marie mig! Pigg blev ja i gen o upp o rökte, fick ta spik mattan med mig tillbaka o kramas med den, o då somna ja;)

På jobbet rullar de på idag! Har precis varit uppe i matsalen o käkat köttbullar o potatis. O nu röker ja en cigg eller tre;)

En jobbvän sa i dag att de va kul o se mig:) hade saknat mig, för jag var ju ej här i går!! Lite extra glad blev ja:)

När folk bjuder på sig själva och är vänliga, då gillar man att vara på sitt jobb!! Ja o självklart vänner o andra människor på fritiden med:)

I kväll ska jag träffa min älsklings Martina! Vi ska mixtra med mitt hår:) är väldigt förväntansfull:)

Varför inte bjuda på en alla barnen när ja ändå är på glatt humör! Alla barnen drack massa te utom Affe han drack massa kaffe!!;)

Hoppas ni alla läsare får en kanon tisdag:)

Puss från katten


Kommentarer
Postat av: Janet

Puss & Kram <3

2012-02-21 @ 13:28:44
URL: http://www.mbj.name
Postat av: Martina

Du är min älsklings Maria me så de så <3

2012-02-21 @ 20:51:40
Postat av: mia

dina kramar värmer alltid Janet=) älsakr dig min tinis =)

2012-02-21 @ 21:54:05
URL: http://festmedmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0