Härliga söndag :)

I går kväll satt vi här jag, Marie & Cara o en bonus grabb;) haha:) vi spela lite kort, lyssna på massa musik o ja dansa lite för brudarna! Dom satt här o bara: wow, shit, fortsätt, hur fan kan du, fan va du e duktig på att dansa o snälla kan du skaka på rumpan så igen!!! Hahaha gjorde väl de nån extra gång till men icke när grabben kom;) riktigt skoj hade vi!

Från ingen stans får ja ett samtal från killen som har de största musklerna som ja någonsin sett! (Va bara tvungen o få med de)!! Haha:) de va mitt ex som ringde o sa att han kommer till kstad! Shit, omg, fuck, helvete, oj! Han skulle tydligen dra till depå o ja skulle ju till Grand! Rätt som de va så stod han där MITT framför mig! Herrejävlar har fan inte pratat med fanskapet på ett helt jävla år!! Abbooo!!!! De va en kul suprise:)

Vi hade sååå kul i går faktiskt:) träffa massa kul folk:)

En tanke till alla fina människor:)

Ja har en vilja o styrka att tacka nej till droger! Men vissa av mina vänner, som kanske inte är mina närmaste vänner men som ja ändå bryr mig om , de har inte den styrkan att tacka nej! Många använder droger som hash, kokain o olika sorters tabl! Om du vet med dig att du känner någon som tar något! Försök hjälpa dom! Ja tror att de är som med allt annat när de gäller beroende, o de går att sluta! Har flera namn ja skulle kunna skriva upp, (men gör de ej för ja ej frågat dom) O ni som har barn o tar något, kan ni inte försöka tänka en extra gång!

Slut på predikan;)

En jätte stor kram till alla fina :) / katten


Kommentarer
Postat av: Petra

Dom som har barn och brukar droger borde få ett skott i pannan!!!!!!!!!!'

2012-02-12 @ 16:03:48
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/
Postat av: Cara

Det var galet kul igår :):) Så chill att bara sitta vi & förkröka!! OMFG som du kunde shaka ass ;););) I like that!!!!

2012-02-12 @ 19:25:35
URL: http://cara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0