Härliga måndag :)

Lunch time o Cissi bjöd på lite Kina mat:) vilken tur att ja ej åt de till kvällsmat igår när dom andra gjorde de, ja valde i stället varm kyckling macka från bagels:)
Fortfarande rast i 10 min till o ja sitter i de inrökta rökrummet som vanligt.

I kväll hoppas ja de händer något riktigt skoj asså!! Någon med förslag?:)

Ja längtat så otroligt mycke till sommaren nu, varmt o soligt! I går va de så otroligt varmt o skönt ju! Jag längtar till alla resor man kommer göra! Öland på midsommar (utan att skada mig), kanske Cypern, o lite Göteborgs resor ska också ske:)
Jag älskat Gbg så mycket!!!!
Kanske det blir en resa till men de är hemligt ännu;)
På tal om värme så längtar ja till januari 2013 för då åker ja till Thailand igen:) fast denna gången vankas de bröllop! Min älskade vän Linn ska gifta sig med sin Andrew:)

Ska ni åka någon stans i vår/sommar?!

Puss & kram från katten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0