God morgon tisdag :)

Nu va de frukost dax på jobbet, en sleten korva macka! Morgonen började med stress för vi skulle köra inom Vinslöv snabbt, vem hann fram först o fick stå o vänta 5 min på chaffören? Jo JAG! Herregud ja kunde ju sovit lite till!! Hahaha;)

Fick precis ett dynamit samtal! Inte kul egentligen, men vi skratta på som om de vore såååå jävla kul:)

På jobbet är de rätt lugnt i dag! Inte en kotte i rökrummet på denna rasten mer än jag! Så ja röker lite för dom andra också;)!
Undra så va denna dagen har att erbjuda! Kanske nån me förslag? Kanske försöka få med nån till gymmet i kväll:) men de brukar vara svårt:( inte många som gillar o träna, lite synd faktiskt!! Men men har ett hopp om att lilla Cara kanske köper sig ett gym kort;) ha en fortsatt as bra dag alla snygga! Pussar från katten!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha ett dynamit samtal! Skrattar sönder :) du får osså ha en braig fortsatt tisdag..mjauu!

2012-02-07 @ 10:54:36
Postat av: Lisa Bagan

Jag kommer vilja träna SOM FAN så fort jag gjort min operation.. Vill inte ha massa skinn som hänger.. så då har du en tränings kompis om du vill ha mig förståss ;)??.. Hoppas allt är bra med dig annars, vilken fin blogg du har :) Kram

2012-02-07 @ 10:56:08
Postat av: Mia

Ååå Lisa vad kul:) då hoppas ja du köper på badet o tränar satan med mig sen då:)) as kul i så fall:) när ska du göra operationen då? Spännande för den delen! Nervös?! När kan du börja träna sen efter den då? Kram kram

2012-02-07 @ 12:57:18
Postat av: Cara

Wooop Wooop här testar vi hej vilt ;);)

2012-02-07 @ 19:56:12
URL: http://cara.se
Postat av: Petra-tvillingmamma

Bloggdrottningen!

Pappa läser med :)

2012-02-07 @ 20:47:36
URL: http://petratvillingmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0