Vilka trevliga dagar :)

Ja de har ja verkligen haft! I går körde ja hem till mamma & pappa efter jobbet! De skulle nämligen bjudas på kyckling o när de bjuds på de kan man absolut inte tacka nej de vill ja lova:) mammas, mosters & mormors kyckling är det bästa som finns, punkt och slut;) En liten tösabit som jag älskar mest i världen var med o hälsade på hos "farmor"! Gissa va den damen mest åt utav då förutom kycklingen då? Jo gurka så klart som hennes faster:)) Moa är högljudd som tusan o väldigt bestämd! När hon sa nåt så nästan skrek hon! Åå herregud sa ja till päronen, de e ju exakt så ja alltid skriker! O min bror slänger ur sig: ja o de har dom stått ut med i över 20 år!! Hahaha vi är rätt lika jag o Moa;) stackars mina föräldrar;) haha!

Ja skulle köra till Petra o tvillingarna o då ville klart Moa med följa med o de fick hon:) när vi kom dit så var Micke & Ing-Britt också där "hennes päron" men Petras kille o hans barn var tyvärr ej där, men de räckte med halva den familjen för jävla vilket ös o krut där är i dom barnen, halleluja;) vi busade o lekte, fika hann vi också med! Mycket trevligt hade vi:)

I kväll var ja o Cara i Hässleholm och lyssna på Smens baglomma! De va as trevligt de:) bra musik de där, synd bara man körde annars hade de blivit 17 cider om inte 18! Hahahaha;) nej jobb i morgon så nu är det dax o sova några timmar!
Ha en jävla härlig natt nu era fula ugglor;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0